Rato R1250iS-3
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
, zakoupeno v RATO.cz
- Nízká hmotnost
- Tichý provoz
- Snadné startování
- Jednoduché ovládání
- Trochu větší rozměry
S elektrocentrálou jsem naprosto spokojen. Startuje snadno většinou na jedno zatažení šňůry. Uvidíme, jak to bude po delší době stání. Za zmínku stojí ovládání kolečkem, které ovládá zapalování, přívod benzínu i sytič. Při studeném startu se otočí do polohy sytič, po rozběhu motoru do polohy běh a pro vypnutí do polohy vypnuto. Centrála má automatický plyn. Při zátěži do cca 100W jede na volnoběh a při tom je poměrně tichá.
Výstupní napětí bude asi slušně stabilní, UPS si nijak nestěžovaly.
Parametry produktu
Popis produktu
Benzínová invertorová elektrocentrála RATO R1250iS-3
Nejmenší centrála z nabídky. Snadné napájení nízkopříkonových a akumulátorových spotřebičů do 1 kW.
- citlivá i běžná elektronika
- lze propojit s jinou elektrocentrálou
- nízká spotřeba a hlučnost
- automatický volnoběh
Invertorová elektrocentrála RATO - 1,0 kW - oblíbená a osvědčená elektrocentrála značky RATO - nový vzhled, kvalitní zpracování, pohodlný přístup pro údržbu, jednoduchá údržba, nyní každý stroj vybaven vstupem pro paralelní propojení s dalším strojem (R1250iS-3, R2000iS-2 nebo R3000iE-2) a možnost navýšení potřebného výkonu (propojovací kabely možno dokoupit - viz sekce náhradní díly), navíc vybavena konektory USB 1A/2,1A.
Tichý chod, příznivá spotřeba, vybaven úsporným regulátor s možností úspory 30-40% paliva. Je ideálním pomocníkem zejména v případech, kdy potřebujete přenosný stroj s vysoce kvalitní a čistou sinusovkou. Ideální je pro spolehlivé napájení provozních nástrojů nebo zařízení v terénu, při kempování nebo pro překonání výpadků elektrické energie.
STROJ JE DOPLNĚN PROVOZNÍMI KAPALINAMI, ODZKOUŠEN A PŘIPRAVEN K OKAMŽITÉMU POUŽITÍ!
- Počet fázi: jedna
- Jmenovité výstupní napětí: 230 V
- Jmenovitá frekvence: 50 Hz
- Jmenovitý proud: 4,3 A
- Jmenovitý výstupní výkon: 1,0 kW
- Max.výstupní výkon: 1,1 kW
- Suchá hmotnost: 14 kg
- Vnější rozměry (DxŠxV): 465x270x390 mm
- Startování: ruční
- Hlučnost - akustický tlak dB(A) v 7m: 63 dB (A)
- Typ a popis motoru: R60i, jednoválcový, vzduchem chlazený, rozvod OHV, 4 - taktní, obsah 60 ccm, kompresní poměr 8,2:1
- Minimální spotřeba paliva (g/kW.h): 420 g
- Obsah nádrže a palivo: 3,0 L / benzín Natural 95
- Obsah chladící kapaliny a typ: ne
- Obsah oleje v motoru a typ: 0,31 L / 15W40
- Zapalovací svíčka: A5RTC
- Doba provozu na nádrž: při 100 % zatížení - cca 4 hod., při 50 % zatížení - cca 6 hod
- Ochrana: proti přetížení, proti nedostatku oleje
- Regulace, buzení: digitální invertor
- Stejnosměrný výstup: ano 12 V - 5 A
- Ukazatel množství paliva: ne
- Podvozek: ne
- Možnost připojení ATS: ne
- Paralelní výstup: ano - možná kombinace propojení s dalším strojem R1250iS-3 nebo R2000iS-2, příp. R3000iE-2 pomocí propojovacích paralelních kabelů (nejsou součásti, nutno dokoupit - kontaktujte nás)
- Počet a druh zásuvek: 1 x zásuvka 230V/16A + 2 x konektor USB 1A a 2,1A
- Krytí stroje: IP23M
Parametry
Maximální výkon 1,1 kVA / 1,1 kW
Jmenovitý výkon 1 kVA / 1 kW
Jmenovité napětí 230 V
Regulace napětí invertorová
Jmenovitý proud 4,3 A
Jmenovitá frekvence 50 Hz
Výkon motoru
Startování ruční
Chlazení vzduchem
Palivo
Natural 95
Palivová nádrž 3 L
Spotřeba cca 0,6 L/h
Doba provozu na nádrž 4-6 h
Motor jednoválec 60 ccm
Hmotnost 14 kg
Rozměry 465 x 270 x 390 mm
Hlučnost 63 dB / 7 m
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
, zakoupeno v RATO.cz
- Nízká hmotnost
- Tichý provoz
- Snadné startování
- Jednoduché ovládání
- Trochu větší rozměry
S elektrocentrálou jsem naprosto spokojen. Startuje snadno většinou na jedno zatažení šňůry. Uvidíme, jak to bude po delší době stání. Za zmínku stojí ovládání kolečkem, které ovládá zapalování, přívod benzínu i sytič. Při studeném startu se otočí do polohy sytič, po rozběhu motoru do polohy běh a pro vypnutí do polohy vypnuto. Centrála má automatický plyn. Při zátěži do cca 100W jede na volnoběh a při tom je poměrně tichá.
Výstupní napětí bude asi slušně stabilní, UPS si nijak nestěžovaly.- pěkný vzhled, příjemný chod motoru
- ---
elektrocentrála mi padla do oka, vypadá velmi pěkně, je celkem tichá, používám ji jako zálohu ve svém karavanu, celkem v pohodě i na přenášení, možná by mohla být větší nádrž, ale většinou úplně stačí, navíc mohu dobíjet mobil a tablet přímo se zabudovaných USB, zatím velká spokojenost
- lehká, příjemný vzhled, snadná údržba
- zatím nic, mám ji krátce
v karavanu mi odešla léty používaná IG1000, která to ho naběhala opravdu hodně, vzhledem k výši opravy, které už neoplatila, jsem si pořídil tuto elektrocentrálu, která mně velmi mile překvapila svým vzhledem a chodem se zátěží, určitě doporučuji vzhledem ke krásně čistému výstupu ze zásuvky
- zatím super, klidný chod, skladná a lehká na přenos
- nic
používám do karavanu k dobití akumulátoru a dále na provoz notebooku a dobíjení mobilů, super velmi čistý výstup
- velmi dobré dílenské zpracování
- chytla na 1 pokus
- tichý chod
- zatím žádné
velmi pěkně zpracovaná, dobrý přístup při servisu, možnost nabíjení i přes USB, tichý chod