Honda EU 30iS

100 %
Invertorová elektrocentrála Honda EU30iS Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála EU 30iS: model velmi tiché, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie...
69 990 Kč
Doprava zdarma, Skladem
Garantovaný nákup z ELVA PROFI s.r.o.
Seřadit:

Nejlevnější nabídky (14)

Skladem • 1 variantaDárekZdarma100 % • 740xDalší informace
Do obchodu
Skladem • 1 variantaZdarma100 % • 57xDalší informace
Do obchodu
Skladem • 1 variantaZdarma100 % • 502xDalší informace
Skladem • 1 varianta120 Kč98 % • 43xDalší informace
Skladem • 1 variantaZdarma83 % • 3 739xDalší informace
Skladem • 1 variantaZdarma821xDalší informace
Skladem • 1 varianta79 Kč51xDalší informace
Skladem • 1 variantaDárekZdarma0xDalší informace
Skladem • 1 varianta79 Kč1xDalší informace
Do 3 dnů • 1 variantaZdarma87 % • 1 509xDalší informace
Do týdne • 1 variantaZdarma243xDalší informace
Do týdne • 1 variantaZdarma0xDalší informace
Info v obchoduZdarma26xDalší informace
Do týdne • 1 variantaZdarma97 % • 6 096xDalší informace

Popis produktu

Invertorová elektrocentrála Honda EU30iS Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála EU 30iS: model velmi tiché, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie...

Parametry produktu

Výrobce
Startování
kombinované
Typ motoru
čtyřtaktní
Hlučnost
91 dB(A)
Jmenovitý výkon
2800 W
Hmotnost
61.2 kg
Počet fází
jednofázové
Kufříkové
ano
Druh paliva
benzínové
Spotřeba
1.83 l/hod
S podvozkem
ano

Recenze

    Parametry produktu

    Výrobce
    Startování
    kombinované
    Typ motoru
    čtyřtaktní
    Hlučnost
    91 dB(A)
    Jmenovitý výkon
    2800 W
    Hmotnost
    61.2 kg
    Počet fází
    jednofázové
    Kufříkové
    ano
    Druh paliva
    benzínové
    Spotřeba
    1.83 l/hod
    S podvozkem
    ano

    Popis produktu

    Invertorová elektrocentrála Honda EU30iS

    Kapotovaná odhlučněná elektrocentrála EU 30iS: model velmi tiché, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor řady GX 200 s elektrickým startérem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu důkladně odhlučněné kapotáže.      

    TIŠE MAKÁ A NEPROTESTUJE

    Tato bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých až středních  spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry se hodí jak do záchranářských vozů, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí uloženo na pružných silentblocích v pevném rámu a celé "zabaleno" do důkladně odhlučněné kapotáže. Vzhledem k hmotnosti je do rámu elektrocentrály integrován manipulační kolový podvozek s manipulačními madly po obou stranách elektrocentrály. Přepravu a manipulaci s elektrocentrálou tak zvládne i méně fyzicky zdatný uživatel. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el. proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě dvou zásuvek Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, také zásuvku pro 12V, 12A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená), zásuvky pro propojovací kabel sfázování s druhou centrálou, ovládací táhlo sytiče, klíček zapalování a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU30iS a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Rám elektrocentrály je dostatečně robustní a pevný, nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

    TECHNICKÉ PARAMETRY

    Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A) - 74

    Rozměry stroje (L x Š x V) (mm - 658 x 482 x 570

    Startován - Ruční / Elektrické

    Elektrický výstup - 230V / 50Hz

    Maximální výkon (VA) - 3000

    Technologie regulace el.výstupu - Invertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy)

    Stejnosměrný výstup - 12 V / 12 A

    Objem palivové nádrže (litrů) - 13

    Provozní doba při jmenovité zátěži (hod) - 8

    Model motoru - GX 200

    Suchá hmotnost (kg) - 61,2

    Třída krytí - IP 23

    Garantovaná hladina hluku - dB(A) - 91

    Systém zapalování - Tranzistorové bezkontaktní

    Vrtání a zdvih (mm) - 68 x 54

    Typ elektrocentrály - Jednofázový

    Chlazení - Nucené vzduchem

    Jmenovitý proud (A) - 12,2

    Jmenovitá frekvence (Hz) - 50

    Jmenovité napětí (V) - 230

    Jmenovitý výkon (VA) - 2800

    Zdvihový objem (cm3) - 196

    Objem olejové náplně (litrů) - 0,55

    Typ motoru - 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV

    Pracovní otáčky motoru (ot.min-1) - max. 3800

    Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.

    Hodnocení produktu

    1zákazník doporučuje produkt
    0zákazníků nedoporučuje produkt
    100 %
    průměr z 2 hodnocení
    5
    2 ×
    4
    0 ×
    3
    0 ×
    2
    0 ×
    1
    0 ×
    • Doporučuje produkt

      100 %
      • Tichá! Tichost je fakt k nezaplacení.
      • Kultivovaný chod
      • Invertorová - můžu připojit cokoliv a nemusím se bát, jak to dopadne
      • Malá spotřeba
      • Snadné startování (el startér stačí škrtnout, ale i na manuál startuje dobře)
      • Výborná dostupnost servisu
      • Na to, jaký má výkon, tak je malá a dobře se s ní manipuluje.
      • Dlouhá životnost nejen motoru.
      • Je drahá, hodně drahá, ale za luxus se platí.
      • Mohla by mít počitadlo motohodin. To by výrobce u tak drahého výrobku nezabilo.

      Trochu delší, ale snad to někomu pomůže.

      V našich končinách není na trhu příliš velký výběr centrál, které splňují to, co potřebuju.

      V první řadě byla tichost - fakt nechci vys.. ehm štvát citlivé sousedy a ani mě samotnému není kravál příjemný ani na chvíli, natož dlouhodobě. Krom toho, že je to nepříjemné je to i sobecké. Předtím jsem měl téměř stejně výkonnou centrálu, ale zato mnohem hlučnější (i bez zátěže), takže její použití byl problém i když jsem jí zavřel do kůlny. Také více kouřila a měla i jiné mouchy i když její cena byla přes 25KKč (byla 2x větší, o 1/3 těžší a neměla kolečka). Nebyla špatná, byla jen obyčejná jako drtivá většina ostatních. Tohle už jsem fakt nikdy nechtěl. Tahle Honda není obyčejná, tahle je luxusní :)

      Ve druhé řadě výkon - nechtěl jsem být limitovaný tím, co do ní připojím (celý dům) pokud se budu chovat rozumně při smyslech. Jako vedlejší bonus je to, že s malým zatížením o tom centrála skoro ani neví, motor jede v ECO režimu na nízké otáčky a dále to tedy přispívá ještě menšímu hluku, ale i malému opotřebení, které je určitě menší, než když nějaká slabá centrála jede na doraz.

      Ve třetí řadě jsem nechtěl řešit, jestli do ní můžu nějaký přístroj či stroj zapojit nebo za jakých okolností, dávat si pozor v jakém pořadí co zapínám atd. Invertorová technologie je jasnou volbou, AVR je prima na stavbu a do řady situací, ale jsou různé souběhy, kde má své slabiny. Přesný technický rozbor je mimo rámec recenze. Jako bonus Invertos snižuje spotřebu paliva a snižuje hluk pokud centrála nejede naplno.

      Nakonec jsem chtěl něco, co bude dlouhodobě servisovatelné mimo rámec záruky. Mám zkušenosti se značkově se prezentujícími značkami, kde dva měsíce po ukončení výroby neseženete díl (nebudu jmenovat). Nebo se "značkami", kde marně budete shánět někoho, kdo bude vůbec ochotný a schopný na tom provést servis. Nemusí to být nutně ani podřadný výrobek, může být i celkem kvalitní, jen je problém s dostupností servisu a rychlého zajištění náhradních dílů. To jsem nechtěl, každý stroj potřebuje někdy servis, zvláště pokud se tam vysype něco víc než jen svíčka nebo zanese karburátor. Nikdo to nebude chtít řešit, tady není nic problém.

      Také jsem si chtěl šetřit rameno a chtěl jsem elektrický startér. Pak nastartuje centrálu i subtilní přítelkyně.

      Tohle vše na našem trhu podle mého názoru splňují krom Hondy jen vybrané modely od Heron. Možná bych prozkoumal i Rato a Medved má teď nový model, který by také mohl splnit má kritéria. Ostatním z různých důvodů nevěřím (hlavně kvůli pozáručnímu servisu).

      Závěr je kupodivu krátký - mám dokonale přesně to, co jsem chtěl (i když jsem se za tu cenu kroutil jako had, ale měl jsem také trochu štěstí na speciální cenu), jsem maximálně spokojený a nelituju ani koruny, co mě tato centrála stála. Můj kus je staršího data (hodně staršího - Honda tu centrálu dělá už opravdu mnoho let) a jediné co na ní umřelo byl akumulátor přirozeným opotřebením. To je spotřeba, nikoliv vada výrobku. Letos ho vyměním a centrála bude zase jako nová. Když budete měnit olej a čistit filtr tak je to neskutečný držák.

      Za mě pět hvězdiček a maximálně doporučuji.

    {"Oblíbené kategorie":[["Ventilátory pro krbová kamna","https://ventilatory-pro-krbova-kamna.heureka.cz/"],["Horolezecké rukavice","https://horolezecke-rukavice.heureka.cz/"],["Nástavce pro elektrické manikúry a pedikúry","https://nastavce-elektricke-manikury-pedikury.heureka.cz/"],["Skříně pod akvária","https://skrine-pod-akvaria.heureka.cz/"],["Motorové oleje","https://motorove-oleje.heureka.cz/"],["Pánské košile s krátkým rukávem","https://panske-kosile.heureka.cz/f:15664:515306/"],["Tlakové a expanzní nádoby expanzomaty","https://tlakove-a-expanzni-nadoby.heureka.cz/f:35099:44207495/"],["Dětské obleky","https://detske-spolecenske-obleky-saka.heureka.cz/f:37799:53474908/"],["Krmiva pro psy s alergií","https://krmivo-psy.heureka.cz/f:35767:44260705/"],["Náramky pro malé parádnice","https://mala-paradnice.heureka.cz/f:17670:802105/"]],"Vybrané značky":[["Elektrocentrály Alfa IN","https://elektrocentraly.heureka.cz/f:12307:23120370/"],["Elektrocentrály IBEA","https://elektrocentraly.heureka.cz/f:12307:43768011/"],["Elektrocentrály Parkside","https://elektrocentraly.heureka.cz/f:12307:24094694/"],["Elektrocentrály Tvardy","https://elektrocentraly.heureka.cz/f:12307:43415193/"],["Elektrocentrály Kreator","https://elektrocentraly.heureka.cz/f:12307:41996926/"]],"Jak vybrat nejlépe":[["Jak vybrat respirátor?","https://respiratory.heureka.cz/poradna/jak-vybrat-respirator-rousku-ci-masku/"],["Jak si vybrat vonný vosk?","https://vonne-vosky.heureka.cz/poradna/jak-si-vybrat-vonny-vosk/"],["Jak vybrat pepřový sprej?","https://peprove-spreje.heureka.cz/poradna/jak-vybrat-peprovy-sprej/"]],"Vybrané produkty":[["Kabinový filtr BOSCH 1987432543","https://kabinove-filtry.heureka.cz/kabinovy-filtr-bosch-1987432543_2/"],["Esmara dámský vrchní díl plavek černá","https://damske-plavky.heureka.cz/esmara-damsky-vrchni-dil-plavek-cerna_17/"],["INVITAL sada molitanů 1 žlutý + 1 modrý pro 2500/2500","https://jezirkove-filtrace.heureka.cz/invital-sada-molitanu-1-zluty-plus-1-modry-pro-2500-2500/"],["EcoRevolution prací pásky, luční kvítí 32 ks","https://ekologicke-prani.heureka.cz/ecorevolution-praci-pasky-lucni-kviti-32-ks/"],["Geko Ochranné gumy pro podpěry 3 t 2 ks G02160A","https://podpery-pod-auto.heureka.cz/geko-ochranne-gumy-pro-podpery-3-t-2-ks-g02160a/"],["Alza TZe-231 pro tiskárny Brother","https://barvici-pasky.heureka.cz/alza-tze-231-pro-tiskarny-brother_2/"],["JJC LH-JXF35SII pro Fujifilm","https://slunecni-clony.heureka.cz/jjc-lh-jxf35sii-pro-fujifilm/"]],"Doporučujeme":[["Apple iPhone 15","https://mobilni-telefony.heureka.cz/f:26540:51662741/"],["Parfémy","https://parfemy.heureka.cz/"],["Bazény","https://bazeny.heureka.cz/"],["PlayStation 5","https://herni-konzole.heureka.cz/playstation-5/"],["Lego","https://lego.heureka.cz/"],["Zahrada","https://zahrada.heureka.cz/"],["Nábytek","https://nabytek.heureka.cz/"],["Oblečení a móda","https://moda.heureka.cz/"]]}